لیست نمایندگی های رونیکس

ارائه دهنده تمامی محصولات رونیکس در بازار حسن آباد تهران

لیست نمایندگی های رونیکس

۱ بازديد

همانطور که میدانید رونیکس یک برند بین المللی در زمینه ابزار آلات برقی، شارژی، دستی و …. است که در سراسر ایران نمایندگی رسمی دارد و برای خرید تمامی محصولات از نمایندگی رونیکس میتوانید به نزدیک ترین نمایندگی آن در محل زندگی خود مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از فروشگاه آس ابزار که نمایندگی رونیکس در بازار حسن آباد تهران است خرید کنید، با توجه به اینکه آس ابزار نمایندگی فروش آنلاین محصولات رونیکس است، هیچ محدودیت مکانی برای خرید از آن وجود ندارد و شما در هر کجای ایران که باشید میتوانید با مراجعه به وب سایت آس ابزار، در کمترین زمان ممکن از نمایندگی رونیکس خرید کنید.

اگر ساکن تهران هستید و یا از سایر شهرستان ها برای خرید ابزار آلات رونیکس به تهران آمده اید باید بدانید که بورس خرید و فروش انواع ابزار آلات در تهران بازار حسن آباد است و برند رونیکس دارای نمایندگی های متعدد در این بازار است که از این بین آس ابزار قدیمی ترین نمایندگی رونیکس در بازار حسن آباد تهران محسوب میشود و شما میتوانید با خیال راحت تمامی ابزار آلات مورد نیاز خود را از آس ابزار خریداری کنید.

فروشگاه آس ابزار به عنوان نماینده رسمی و اصلی برند رونیکس در بازار تهران است و عاملیت فروش تمامی محصولات این برند است، برای خرید محصولات رونیکس از آس ابزار میتوانید به صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید . 

خرید آنلاین محصولات رونیکس از طریق سایت انجام میشود، با توجه به تکمیل بودن محصولات مختلف رونیکس در وب سایت و همچنین به روز بودن قیمت ها، خرید آنلاین در وب سایت آس ابزار بسیار ساده است و تنها با چند کلیک میتوانید محصول مورد نظر را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید، همچنین برای خرید حضوری میتوانید به آدرس ما در بازار حسن آباد مراجعه کنید.

از مزایا خرید محصولات رونیکس از نمایندگی رسمی آن در بازار حسن آباد میتوان به قیمت مناسب، گارانتی معتبر ، خرید عمده و سازمانی، ارسال سریع و تنوع بالا محصولات اشاره کرد.

رونیکس یک برند خوشنام ایرانی در زمینه تولید ابزار آلات خانگی و صنعتی است که در سال 1379  فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه آن را با شعار، “رونیکس آخرین ابزاری که میخرید” جای خود را در بازار ابزار آلات باز کرده است و آس ابزار به عنوان نمایندگی رونیکس و عاملیت فروش رونیکس در بازار حسن آباد تهران است که میتوانید برای خرید تمامی محصولات این برند.

 محصولات رونیکس بر اساس فکر، ایده و تلاش ایرانی و با هدف عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه ابزارآلات صنعتی، بنا شده است. تلاش مستمر جوانان خوش‌فکر ایرانی در تحقق ایده‌های ناب، ریشه‌های شکوفایی این خانواده را رقم زده است.

کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب، تنوع بالای محصولات و مشتری مداری از مهمترین ویژگی های این برند است که محبوبیت آن را در بین مشتریان خود بیشتر کرده است؛رونیکس متعهد به ارائه ابزارهایی با بالاترین کیفیت است و بر همین اساس تیم تحقیق و توسعه رونیکس، تمام مراحل نیازسنجی بازار، تنظیم استانداردهای کیفی و تست محصولات در محیط های واقعی را براساس استانداردهای جهانی انجام می‌دهند تا ابزارآلاتی متنوع و با قیمت مناسب و با کیفیتی درخور صنعتگران ایرانی تولید کنند.

حمایت از مشتری و ارائه خدمات پس از فروش به لطف شبکه یکپارچه خدمات پس از فروش رونیکس برای تمامی مصرف کنندگان فراهم شده است.

قیمت محصولات رونیکس با توجه به کیفیت و تکنولوژی بالا و همچنین گارانتی معتبر شرکتی برای مصرف کننده بسیار مناسب بوده و به همین دلیل است که اهل فن رونیکس را به عنوان یکی از بهترین برند ابزارآلات میشناسند و هر روز به طرفداران این برند محبوب افزوده میشود.

قیمت ابزار آلات رونیکس در نمایندگی آن به نسبت سایر فروشگاه ها ارزان تر است و شما میتوانید با تخفیف و قمیت همکاری برای خرید عمده ابزارآلات رونیکس، خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

قیمت تمامی محصولات رونیکس به صورت روزانه آپدیت میشود و میتوانید آخرین قیمت هر کدام از محصولات رونیکس را به صورت آنلاین در فروشگاه آس ابزار که به عنوان نمایندگی اصلی رونیکس در حسن آباد تهران است مشاهده کنید .

جهت اطلاع از قیمت خرید عمده ابزارآلات رونیکس میتوانید با کارشناسان فروش از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.
021-66346042 – 021-66346225 – 02166713179

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.